Skip to content
Content marketing i SEO
  • BLOG
  • e-book O SEO
  • FREEBIE
  • OFERTA
  • SKLEP
  • O MNIE
  • KONTAKT
0 - 0,00 zł

Kategoria: analityka

jaki content działa najlepiej

Analiza wyników – sprawdzaj, jaki content działa najlepiej

Posted on 30 maja 202231 marca 2023 by Agnieszka Wojtas
Analiza wyników Twoich działań contentowych jest koniecznym punktem wyjścia do planowania kolejnych treści. Jeśli dopiero zaczynasz tworzyć bloga, to wykorzystaj ten moment, by od początku działać właściwie. Na bieżąco sprawdzaj, co na Twojej stronie działa najlepiej i koryguj to, co... czytaj dalej
Google Analytics dla marketingowców

Google Analytics a planowanie contentu

Posted on 14 listopada 201931 marca 2023 by Agnieszka Wojtas
Nie wiesz, co publikować na blogu? Nie wiesz, co Twoi odbiorcy czytają najchętniej? Zajrzyj do Google Analytics, a znajdziesz w nim prawdziwą kopalnię wiedzy nie tylko na temat tego co, ale również gdzie, warto publikować. Zobacz kilka miejsc, które warto... czytaj dalej
jak dodać kod śledzenia Google Analytics

Jak dodać stronę do Google Analytics?

Posted on 11 listopada 201931 marca 2023 by Agnieszka Wojtas
Dane analityczne na temat tego, co dzieje się na Twojej stronie, to prawdziwa kopalnia wiedzy. Google Analytics wykorzystywane jest przede wszystkim przez marketingowców i posiadaczy sklepów internetowych, ale nawet jeśli masz tylko blog, to i tak powinieneś wiedzieć, co robią... czytaj dalej

Kim jest Twój odbiorca – Google Analytics pomoże Ci go poznać!

Posted on 17 października 201931 marca 2023 by Agnieszka Wojtas
Jednym z kluczowych pytań, które zadają zawsze i wszędzie wszyscy marketingowcy, jest pytanie o grupę docelową. Musisz ją znać, jeśli chcesz prowadzić skuteczny marketing i to niezależnie od tego, jakim kanałem chcesz się komunikować. Nie zawsze jednak założenia co do... czytaj dalej
jak być widocznym w google

Strona www i co dalej? Jak zacząć być widocznym w Google?

Posted on 2 października 201931 marca 2023 by Agnieszka Wojtas
Gdy zaczynasz swój biznes, to jedną z pierwszych rzeczy, o której myślisz jest strona internetowa. Poświęcasz masę czasu na dopieszczenie strony, zastanawiasz się, jaką czcionkę wybrać, czy przesunąć margines jeszcze ciut na w lewo, a może w prawo, a potem,... czytaj dalej
jak pisać teksty

Jak pisać teksty na strony internetowe?

Posted on 6 czerwca 201831 marca 2023 by Agnieszka Wojtas
Pisanie tekstów na strony www wielu osobom wydaje się dziecinnie proste. No bo cóż to za problem – kilka zdań, to każdy potrafi sklecić. A jednak jeśli chcesz mieć dobre teksty na stronę, to musisz im jednak poświęcić nieco więcej... czytaj dalej

Pozycjonowanie stron – jak sprawdzić efekty?

Posted on 31 stycznia 201731 marca 2023 by Agnieszka Wojtas
Pozycjonowanie stron wzbudza sporo emocji i czasem kojarzy się z wiedzą tajemną. Ja uważam, że dobry content marketing, a więc wartościowa treść to podstawa. Trzeba jednak pamiętać, że siłą napędową ruchu z Google jest optymalizacja pod SEO czyli m.in. odpowiedni... czytaj dalej
jaki content warto pisać

Jaki content się liczy? – podsumowanie po roku blogowania

Posted on 10 stycznia 201731 marca 2023 by Agnieszka Wojtas
Już ponad miesiąc minął od pierwszej rocznicy mojego bloga, a ja dopiero teraz mam czas na podsumowanie. Najpierw chciałam podzielić się z Tobą moimi osiągnięciami związanymi z ruchem i liczbą unikalnych użytkowników (UU), ale potem stwierdziłam, że to wcale nie... czytaj dalej
skuteczny marketing

Skuteczny marketing w małej firmie? Wyznacz cele!

Posted on 2 stycznia 201731 marca 2023 by Agnieszka Wojtas
Rok 2017 rozpoczęty, więc to świetny czas na podsumowania i nowe plany. Mam na myśli nie tylko plany typu: "schudnę 5 kg do wakacji", ale również plany firmowe. Jeśli masz firmę i chcesz, by firma przynosiła zyski, to czego potrzebujesz... czytaj dalej
od czego zależy pozycja strony w Google

Od czego zależy pozycja strony w Google?

Posted on 2 grudnia 201631 marca 2023 by Agnieszka Wojtas
Marzysz o tym, żeby Twoja strona znalazła się na topowych miejscach w Google, ale nie wiesz jak się do tego zabrać? Każdy właściciel strony internetowej i małej firmy marzy o tym, żeby znaleźć się w topowych pozycjach na liście wyników... czytaj dalej

Szukaj

Kategorie

  • analityka
  • podstawy
  • SEO
  • narzędzia
  • content
  • strategia
  • case study
  • wywiady

Agnieszka Wojtas

Od 2012 roku zajmuję się content marketingiem, copywritingiem i SEO. Pomagam przedsiębiorcom i blogerom windować ich strony na wysokie pozycje w Google. Na moim blogu dzielę się moją wiedzą na ten temat, byś mógł samodzielnie zadbać o swoją stronę www. Prywatnie jestem żoną fajnego męża i mamą wesołej trójki ;)

Ostatnie wpisy

  • Słowa kluczowe dla początkujących– FAQ
  • Jak pisać bloga – przykłady, pomysły
  • Gdzie założyć blog?
  • Jak wybrać domenę?
  • Wtyczka Yoast SEO WordPress – poradnik

Tagi

analiza słów kluczowych blog case studies cel copywriter domena efektywny content marketing google google analytics google keyword planner Google Search Console google trends grafika influencer infografika jak pisać teksty keyword klient konkurencja link building linkowanie marketing online mała firma optymalizacja planer słów kluczowych planowanie podcasty potrzeby pozycja google pozycjonowanie na długi ogon przydatne narzędzia SEMSTORM SEO i pozycjonowanie sklep internetowy społeczność statystyka słowa kluczowe teksty tematyka trendy google ux video content wartościowa treść wskaźniki Yoast

Dołącz do mnie na You Tube

https://youtu.be/6_vK7sQDYkc
  • Produkty

    • konsultacje online Konsultacja online 60 min. 169,00 zł
    • jak pisać teksty SEO Webinar: Jak pisać dobre teksty pod SEO?
    • Webinar: Jak znaleźć i wybrać słowa kluczowe
  • © liczysiecontent.pl
    Polityka prywatności

    Wykorzystuję tu pliki cookies do prawidłowego działania strony: w celu analizy ruchu na stronie, zapewniania funkcji społecznościowych oraz korzystania z narzędzi marketingowych. Szczegóły znajdziesz w polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies?

    Powered by  Zgodności ciasteczek z RODO
    Polityka prywatności

    https://www.liczysiecontent.pl/polityka-cookies/

    Ściśle niezbędne ciasteczka

    Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

    Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.