Porady SEO na przykładzie 3 stron www

porady SEO

Chcesz zobaczyć, jak nawet krótki rzut oka na stronę wystarczy, żeby znaleźć błędy w optymalizacji SEO on-stie? Mam dla Was 3 strony, na których pokazuję najważniejsze problemy mające wpływ na ich widoczność w Google. Zaznaczam od razu, że nie jest to pełny audyt strony, ale jedynie wstępna i bardzo krótka analiza pozwalająca wychwycić najważniejsze nieprawidłowości. Poniżej znajdziesz skrótowo spisane w punktach porady SEO, a w zamieszczonym video możesz zapoznać się z ich szerszym omówieniem.

Przykład 1 – porady SEO dla sklepu z bielizną damską equlik.pl

  • brak sitemap.xml,
  • brak opisów kategorii,
  • brak linków na stronach produktów do produktów powiązanych, uzupełniających, bestsellerów itp.

Przykład 2 – porady SEO dla sklepu z wyposażeniem wnętrz anolis.pl

  • więcej niż 1 nagłówek h1 na stronie,
  • błędy 404,
  • brak opisów kategorii lub zbyt krótkie opisy bez wykorzystania słów kluczowych i optymalizacji treści pod SEO,
  • brak meta opisów dla kategorii,
  • niepotrzebnie wydłużona ścieżka dotarcia do kategorii: np. https://anolis.pl/kategoria-produktu/dla-niej/ (z powodzeniem mogłoby być anolis.pl/dla-niej
  • brak optymalizacji wpisów blogowych pod SEO – brak nagłówków, zdjęć itd.
  • długi czas ładowania strony

Przykład 3 – porady SEO dla strony osoby budującej markę osobistą agatapustola.pl

  • niewłaściwe użycie nagłówków h1 – więcej niż jeden nagłówek h1 na niemal każdej stronie,
  • bardzo wolna strona,
  • polskie znaki w nazwach zdjęć,
  • brak opisów alt czyli tekstów alternatywnych,
  • wpisy blogowe pisane w Elementorze – niepotrzebne spowolnienie strony + problemy przy ewentualnej przyszłej zmianie motywu.

Jeśli chcesz, by to Twoja strona była bohaterką kolejnego odcinka porad SEO, jakie planuję robić raz w miesiącu, to napisz do mnie maila: agnieszka@liczysiecontent.pl.

Może Cię też zainteresuje:
opinie użytkowników

Obco brzmiący termin user generated content (UGC), to nic innego jak content, który tworzą Twoi czytelnicy. Może mieć on formę Read more

źródła ruchu na stronie

Każdy, kto ma stronę internetową i/lub prowadzi blog firmowy, powinien się interesować nie tylko wielkością ruchu na stronie, ale również Read more