Skip to content
Content marketing i SEO
  • BLOG
  • e-book O SEO
  • FREEBIE
  • OFERTA
  • SKLEP
  • O MNIE
  • KONTAKT
0 - 0,00 zł

Kategoria: strategia

jak planować content marketing

Planowanie contentu – jak się za to zabrać (INFOGRAFIKA)?

Posted on 17 stycznia 202331 marca 2023 by Agnieszka Wojtas
Pewnie wiele razy słyszałeś, że działania content marketingowe należy planować i teraz się zastanawiasz jak planować marketing. Mówiąc o planowaniu mam na myśli nie tylko opracowanie strategii, która pozwoli zrealizować wyznaczone cele, ale przede wszystkim przełożeniu tej strategii na konkretne... czytaj dalej
google trends jak korzystać

Jak Google Trends może Ci pomóc w biznesie?

Posted on 21 listopada 201931 marca 2023 by Agnieszka Wojtas
Google Trends to kolejne, po Google Analytics i Google Search Console, bardzo fajne darmowe narzędzie od Google, które pomaga w planowaniu strategii marketingowej. Dziś podrzucę Ci kilka tipów i pokażę jak Google Trends może Ci pomóc w biznesie. W Google... czytaj dalej
grupa docelowa

Grupa docelowa – dlaczego musisz ją znać?

Posted on 21 marca 201931 marca 2023 by Agnieszka Wojtas
Jeśli prowadzisz biznes lub myślisz o jego otwarciu, to z pewnością nie raz spotykasz się z pytaniem o to, kto jest Twoją grupą docelową. Bez wiedzy na temat tego, kim jest Twój klient nie zajdziesz zbyt daleko, bo będziesz działał... czytaj dalej
pozycjonowanie strony jak zacząć

Pozycjonowanie strony za pomocą bloga – jak robić to dobrze?

Posted on 30 listopada 201831 marca 2023 by Agnieszka Wojtas
Pewnie niejeden z Was słyszał, że jednym z elementów pozwalających na skuteczne pozycjonowanie strony jest stworzenie bloga. Nie każdy wie, jak można wykorzystać blog do budowania pozycji strony w Google, dlatego przygotowałam pigułkę wiedzy na ten temat. Kiedy warto prowadzić... czytaj dalej
potrzeby klientów a słowa kluczowe

Potrzeby klientów a wybór słów kluczowych

Posted on 21 listopada 201831 marca 2023 by Agnieszka Wojtas
Gdy zaczynasz czytać książki związane z biznesem, to jedna z pierwszych rzeczy, na którą natrafiasz, to pytanie o Twoją grupę docelową. Już na wstępie musisz sobie odpowiedzieć, kim jest Twój klient, jakie ma potrzeby i w jaki sposób Twój produkt... czytaj dalej
pozycjonowanie czy google ads

Pozycjonowanie czy Adwords – co wybrać?

Posted on 18 września 201831 marca 2023 by Agnieszka Wojtas
Wielu moich klientów, którzy są dopiero na początku swojej biznesowej drogi w sieci, zastanawia się, jakim sposobem dotrzeć do nowych klientów. Jedną z bardziej oczywistych metod jest wykorzystanie wyszukiwarki Google, bo przecież wszyscy (no prawie ?), gdy czegoś szukają, sięgają... czytaj dalej
jak wypromować sklep internetowy

Poradnik: jak wypromować sklep internetowy? – cz. 1

Posted on 3 stycznia 201831 marca 2023 by Agnieszka Wojtas
Sklepy internetowe wyrastają u nas jak grzyby po deszczu. Rocznie powstaje ich ok. 6-8 tys., a wartość rynku sięga 40 mld zł i z roku na rok rośnie o ok. 15%. Każdy z właścicieli nowego sklepu internetowego staje jednak przed... czytaj dalej

Konkurencja – czy jest potrzebna?

Posted on 1 kwietnia 201731 marca 2023 by Agnieszka Wojtas
Konkurencja to naturalny element wolnego rynku. Wielu uważa, że to spory problem, a ja jestem przeciwnego zdania. Konkurencja może być bowiem Twoim sprzymierzeńcem i dzięki niej możesz zajść dalej, niż gdybyś wyznaczał pionierskie szlaki. Nie wierzysz? No to czytaj dalej... czytaj dalej
skuteczny marketing

Skuteczny marketing w małej firmie? Wyznacz cele!

Posted on 2 stycznia 201731 marca 2023 by Agnieszka Wojtas
Rok 2017 rozpoczęty, więc to świetny czas na podsumowania i nowe plany. Mam na myśli nie tylko plany typu: "schudnę 5 kg do wakacji", ale również plany firmowe. Jeśli masz firmę i chcesz, by firma przynosiła zyski, to czego potrzebujesz... czytaj dalej
o czym pisać bloga

Treści na blog firmowy – 7 najczęściej popełnianych błędów

Posted on 13 maja 201631 marca 2023 by Agnieszka Wojtas
Wielu osobom wydaje się, że tworzenie treści na blog firmowy to pestka. No bo cóż to jest: napisać tekst, dodać zdjęcie i kliknąć publikuj. A jednak, gdy po kilku-kilkunastu opublikowanych postach okazuje się, że blog firmowy nie przynosi oczekiwanych efektów,... czytaj dalej

Szukaj

Kategorie

  • analityka
  • podstawy
  • SEO
  • narzędzia
  • content
  • strategia
  • case study
  • wywiady

Agnieszka Wojtas

Od 2012 roku zajmuję się content marketingiem, copywritingiem i SEO. Pomagam przedsiębiorcom i blogerom windować ich strony na wysokie pozycje w Google. Na moim blogu dzielę się moją wiedzą na ten temat, byś mógł samodzielnie zadbać o swoją stronę www. Prywatnie jestem żoną fajnego męża i mamą wesołej trójki ;)

Ostatnie wpisy

  • Słowa kluczowe dla początkujących– FAQ
  • Jak pisać bloga – przykłady, pomysły
  • Gdzie założyć blog?
  • Jak wybrać domenę?
  • Wtyczka Yoast SEO WordPress – poradnik

Tagi

analiza słów kluczowych blog case studies cel copywriter domena efektywny content marketing google google analytics google keyword planner Google Search Console google trends grafika influencer infografika jak pisać teksty keyword klient konkurencja link building linkowanie marketing online mała firma optymalizacja planer słów kluczowych planowanie podcasty potrzeby pozycja google pozycjonowanie na długi ogon przydatne narzędzia SEMSTORM SEO i pozycjonowanie sklep internetowy społeczność statystyka słowa kluczowe teksty tematyka trendy google ux video content wartościowa treść wskaźniki Yoast

Dołącz do mnie na You Tube

https://youtu.be/6_vK7sQDYkc
  • Produkty

    • Webinar: Linki wewnętrzne w SEO - jak robić to dobrze?
    • jak pisać teksty przyjazne SEO Bezpłatny kurs video: Przygotuj teksty przyjazne SEO w 10 krokach
    • pozycjonowanie stron poradnik SEO ebook SEO dla zielonych VIP 199,00 zł
  • © liczysiecontent.pl
    Polityka prywatności

    Wykorzystuję tu pliki cookies do prawidłowego działania strony: w celu analizy ruchu na stronie, zapewniania funkcji społecznościowych oraz korzystania z narzędzi marketingowych. Szczegóły znajdziesz w polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies?

    Powered by  Zgodności ciasteczek z RODO
    Polityka prywatności

    https://www.liczysiecontent.pl/polityka-cookies/

    Ściśle niezbędne ciasteczka

    Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

    Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.